Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE

1. Na kupującym spoczywa obowiązek sprawdzenia przesyłki w momencie odbioru, pod kątem uszkodzenia opakowania i jego zawartości. W przypadku stwierdzenia naruszenia opakowania lub zniszczenia zawartości należy spisać protokół reklamacyjny w obecności kuriera.

2. Reklamacje dotyczącą wad fabrycznych towaru lub braku części składowych należy niezwłocznie zgłosić sprzedającemu.

 

REZYGNACJA Z ZAMÓWIENIA

1. Na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000r o ochronie niektórych praw konsumentów, Klient ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu 10 dni od dnia dostarczenia towaru. Warunkiem skutecznej rezygnacji jest dostarczenie zwracanego towaru na własny koszt na adres operatora sklepu internetowego.

3. Rezygnacja z zakupu jest możliwa tylko w przypadku zwrotu towaru nieuszkodzonego w oryginalnym i nienaruszonym opakowaniu. Za ewentualne uszczerbki oraz uszkodzenia podczas transportu zwracanego towaru odpowiedzialność ponosi Klient zwracający towar.

4. Zwracany towar nie może nosić żadnych śladów montażu lub użytkowania (dotyczy to także opakowania).

5. W przypadku stwierdzenia śladów montażu lub użytkowania zwrot nie będzie przyjęty a towar zostanie odesłany na koszt Klienta.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl